• Komunikaty

      • Zasadami prowadzenia spotkań otwartych z rodzicami w chmurze SP73
        • Zasadami prowadzenia spotkań otwartych z rodzicami w chmurze SP73

        • 23.02.2022
        • Zasadami prowadzenia spotkań otwartych z rodzicami z wykorzystaniem aplikacji TEAMS w SP 73:

        • 1. Organizatorem spotkania jest administrator chmury SP73, osobą prowadzącą jest Dyrektor SP73

          2. Link do spotkania zostanie udostępniony w dniu zebrania na szkolnej stronie internetowej www.sp73.waw.pl

          3. Rodzic/opiekun po wybraniu linku zostanie przekierowany do okna logowania, w którym należy wpisać imię i nazwisko.

          4. Rodzice/opiekunowie po zalogowaniu będą wpuszczani na zebranie przez organizatora spotkania. Prosimy cierpliwie poczekać

          5. W zebraniu bierze udział osoba zaproszona, czyli rodzic/opiekun dziecka. Wyklucza się udział osób trzecich

          6. Przed zebraniem rodzic/opiekun wyłącza mikrofon w aplikacji oraz wszelkie urządzenia mogące zakłócać przebieg spotkania (radio, telefon, telewizor itp.).

          7. Zasady przebiegu spotkania ustala prowadzący spotkanie.

          8. Rodzic/opiekun ma możliwość zadawania pytań do prowadzącego z użyciem mikrofonu. Osoba pragnąca zabrać głos podczas spotkania zgłasza swoją potrzebę przez podniesienie "łapki" (narzędzie w Teams) i czeka na zgodę prowadzącego spotkanie.

          9. Zebrania nie można nagrywać, fotografować i udostępniać osobom trzecim.

          10. W przypadku złamania zasad, organizator natychmiast przerywa spotkanie.

          Grażyna Chmielewska

          Administrator 

        • Wróć do listy artykułów
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • Copyright Szkoła Podstawowa nr 73       

    Wszelkie prawa zastrzeżone