• Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych

        • Ważne terminy

        • Rekrutacja do stołecznych szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2021/2022, zgodnie z terminarzem podanym przez MEiN, rozpocznie się 17 maja 2021r.

          Wnioski o przyjęcie do klas pierwszych szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać od 17 maja do 21 czerwca, a w przypadku oddziałów dwujęzycznych, międzynarodowych, wstępnych, sportowych, mistrzostwa sportowego, przygotowania sportowego oraz oddziałów, do których obowiązuje sprawdzian uzdolnień kierunkowych - od 17 do 31 maja.

          Od 1 do 14 czerwca w szkołach przeprowadzane będą sprawdziany uzdolnień kierunkowych, kompetencji językowych, predyspozycji językowych i próby sprawności fizycznej (terminy sprawdzianów ustalają dyrektorzy). Wyniki zostaną ogłoszone do 17 czerwca.

          Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej oraz zaświadczenie o wynikach egzaminu ósmoklasisty będzie można dołączyć do wniosku od 25 czerwca do 14 lipca.

          Listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych zostaną ogłoszone 22 lipca, a listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych - 2 sierpnia.

          Postępowanie uzupełniające w rekrutacji do szkół ponadpodstawowych będzie prowadzone od 3 sierpnia.

           

        • Wybór szkoły i składanie wniosków

        • Warszawskie szkoły ponadpodstawowe w roku szkolnym 2021/2022 przygotowały ok.  21 tys. miejsc. Najwięcej, bo aż 13 803, przygotowały licea ogólnokształcące, technika – 5968, a branżowe szkoły I stopnia – 1198 miejsc. Plan naboru do warszawskich szkół ponadpodstawowych.

          Informator o warszawskich szkołach ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022: Wybierz szkołę dla siebie

          Kandydaci będą mogli złożyć wnioski o przyjęcie do klasy pierwszej szkoły ponadpodstawowej  po zalogowaniu się na stronie: https://warszawa.edu.com.pl.

          Ósmoklasiści ze szkół prowadzonych przez m.st. Warszawę zalogują się loginami i hasłami, które otrzymają w swojej szkole podstawowej.

          Wydrukowany i podpisany wniosek kandydat będzie składał w szkole pierwszego wyboru wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów. Można będzie to zrobić osobiście, przesłać skany mailem na adres podany na stronie internetowej szkoły lub złożyć bezpośrednio w systemie elektronicznego naboru.

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 73 im. Króla Stefana Batorego
      • sekretariat@sp73.edu.pl
      • grazyna.chmielewska@sp73.edu.pl
      • 22 619-55-01
      • 03-741 Warszawa, ul. Białostocka 10/18
      • Administrator strony: Grażyna Chmielewska
      • Inspektor ochrony danych: Piotr Paczkowski
      • iod.oswiata@dbfopraga-pn.waw.pl
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • Copyright Szkoła Podstawowa nr 73       

    Wszelkie prawa zastrzeżone